Известие

Collapse
No announcement yet.

Разлика между AR 159 1.9JTDm 150HP(2007) и AR 166 2.4 JTD 150HP (2001)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Разлика между AR 159 1.9JTDm 150HP(2007) и AR 166 2.4 JTD 150HP (2001)

    Здравейте, колеги.
    Има ли голяма разлика и трябва ли да има във вървежа на Алфа Ромео 159 1.9 150к.с. И Алфа Ромео 166 2.4 150к.с. Аз карам 159-ката, но вчера се качих на 166-дата на баща ми и разликата беше осезаема - колата не ми даваше да я докосна и вече вдигаше капака отпред, изстрелваше се в пъти по-бързо, а след това като се качих на моята имах чувството, че е задавена, без тяга и сила, без същата мощност при едни конски сили и Hm. Разочаровах се супер много от своята в този момент. Въпросът ми е наистина ли е толкова голяма разликата или да търся проблем някъде в моята кола ?
    Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm 150HP 2007 - Il treno veloce.

  • #2
    На хартия има лек превес за 159ката. На практика 166 като цяло се усеща по спокоен и улегнал автомобил и дори при еднакви показатели усещането в 159ката е по-спортно и създава усещане за по-бърз автомобил. ( субективно, лично мнение) Многократно сме правили сръвнение между моята 159ка преди да я чипна и 166 2,4 на приятел, и двамата сме на мнение, че 159ката е по динамична. (пак може да е субективно) Но като цяло, сериозна разлика и то в полза на 166 не би трябвало да има според мен.....
    Alfa Romeo 159 SW, 2009, 1.9 JTDm, Q-tronic, 180 h.p., 400 N.m

    Comment


    • #3
      Ще направя друго сравнение от личен опит, пък изводите оставям на автора на темата.
      156 2.4 140 коня, върви зверски, ако всичко работи нормално, 147 1.9 150 е стрела, много бърза, усещането е, че върви повече от 156цата...но някак тягата в 156 се усеща повече, особено на 2ра скорост и тук смея да твърдя, че са на кантар нещата, но все пак повече сила има в 156 заради петака... Всичко това сравнено с 159 2.4 автомат е, че първите две са по-пъргави. При 9ките всичко е по-плавно, по-уравновесено и комфортно.... и бавно
      Става дума за мои коли, които са били в добро техническо състояние.
      Според мен е нормално 166 2.4 да върви по-добре от 159 1.9.
      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

      Comment


      • #4
        5 е повече от 4, 2.4 е повече от 1.9,
        Американците са го казали отдавна - There's no replacement for displacement.
        156 2.0TS

        Comment


        • #5
          И като сложиш 200 кг разлика в теглото не се учудвай.
          Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

          Comment


          • #6
            166, спокоен и улегнал?
            Марине, май не си карал 166.
            Аз съм карал пък безброй такива.
            166 2.4 дори при 140 к.с. модификацията кърти от към динамика.
            Какво остава за 150 к.с, която е брутално чувствителна. Върви с 10-15% тротъл като луда още от 1300 об.
            Отделно превключването на предавките е топ със старата кутия.
            Мачкаш я, редиш предавки като идиот, а тя иска още и още.
            Качваш се в 159 150 коня и вече наистина караш улегнала кола.
            С гореспоменатите 10-15% газ не откинва.
            Предавките трябва да включваш доста плавно, иначе гадния избирач клика,щрака и заяжда.
            Забравяме за идиотското превключване.
            Почваме да караме плавно, защото колата така ни предразполага.
            До автора на темата - да, нормално е.
            166 150 к.с върви отлично за конете си.
            159 150 к.с. върви посредствено за конете си.
            Като немска кола.
            1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

            Comment


            • #7
              Само не разбирам що сравнявате 2.4 двигател с 1.948 двигател...???

              Най добрият двигател, без да ангажирам никого с мнението си и да претендирам истинност от дизелите на АР последните 20 години за мен е 175 коня на 166-цата, 2.4 двигател.

              Иначе сега съм все по навит за електрокари - готин е звукът на ДВГ, на изглежда одъртявам и искам мощност + тишина...
              Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

              Comment


              • #8
                Аз също потвърждавам, карах 166-ца 2,4 jtd 140 и вървеше по-добре от моята 147-ца 140 к.с. Дори след това я закарах веднага на проверка при Иво. Всичко си и е наред, но 166-цата ме впечатли.
                Alfa Romeo 147, 1.9 JTD 16 V

                Comment


                • #9
                  На 166-цата при някои 140 и ранни 150 версии имат много агресивен софтуер за чувствителността на педала. Това е и причината за очевидната разлика.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Comment


                  • #10
                    Точно при ранна 150-ка, на мой приятел - 12.2002г. произведена съм хващал този софтуер, с който колата тръгва от 60 на 6-та, все едно си върнал две предавки.
                    Първоначално помислих, че е ремапната.
                    Чак когато я изкарах на магистралата, видях, че във високите върви нормално, и няма ремап.
                    Лично съм имал 150-ка произведена през 2003г. и не беше така чувствителна.
                    Естествено, пак вървеше два пъти повече от 159 150 к.с.
                    Last edited by Scrapera; d.m.y г., 18:52.
                    1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Scrapera Покажи съобщение
                      166, спокоен и улегнал?
                      Марине, май не си карал 166.
                      Аз съм карал пък безброй такива.
                      166 2.4 дори при 140 к.с. модификацията кърти от към динамика.
                      Какво остава за 150 к.с, която е брутално чувствителна. Върви с 10-15% тротъл като луда още от 1300 об.
                      Отделно превключването на предавките е топ със старата кутия.
                      Мачкаш я, редиш предавки като идиот, а тя иска още и още.
                      Качваш се в 159 150 коня и вече наистина караш улегнала кола.
                      С гореспоменатите 10-15% газ не откинва.
                      Предавките трябва да включваш доста плавно, иначе гадния избирач клика,щрака и заяжда.
                      Забравяме за идиотското превключване.
                      Почваме да караме плавно, защото колата така ни предразполага.
                      До автора на темата - да, нормално е.
                      166 150 к.с върви отлично за конете си.
                      159 150 к.с. върви посредствено за конете си.
                      Като немска кола.
                      Не, бе човек, не ме разбра имам предвид, че като возия 166 създава такова усещане, поне у мен. Не случайно казах, че е субективно мнение. Не сме ги мерили с хронометър нито на драг. Карал съм всичко на всичко две 166 2,4. Може конкретните коли да имат някакви проблеми, не знам. Може аз да имам проблем с превключването на ръчните и да не ги "изцеждам" както трябва, разглезих се последните години с тези автомати Но като усещане при ускорени, като влизане в завои моята 159ка се чувства много по "спортна" от тях и създава усещане за повече скорост. Което, пак казвам може да е субективно.
                      Alfa Romeo 159 SW, 2009, 1.9 JTDm, Q-tronic, 180 h.p., 400 N.m

                      Comment

                      Working...
                      X